Start a new topic

Raptr Raming Evolved App is not starting

Lappy Config

I7 4gen

2GB Amd

1Tb

OS - Windows 10 Enterprise 64 bit

when i install windows 10 enterprise i cant use Raptr Raming Evolved App

any solution ?

Login to post a comment

What kind of error does it give you?

Are you unable to install it, or do some features just not work?

When i click on shortcut of raptor then nothing happen means app is not loading.its only happen with win 10 enterprise.

Do you know if it's running in the background processes?

Does it appear in the task bar?

Have you tried reinstalling it?

No app not running in background and yes i reinstalled 3 or 4 time i cant see app in task manager,no its not appear on taskbar.

Can you try opening it as Administrator? 

Do any errors appear?

when i click on shortcut and run as administrator then dialogue box is appear and after i click on yes bt nothing happen, 

Alright, thanks for trying that. Can you recreate it where it is not opening and then send us your logs?

You will have to do things differently than normal so I'd recommend first by creating a ticket for this issue if you have not done so already. If you're unable to create a ticket, I can convert this topic into one. After that, let me know you have created it so I can look for it. 

I will then provide further instructions on how to send in logs.

Please convert it as ticket.

Ho lo stesso problema su Windows 10 Enterprise 64bit l' applicazione Gaming evolved viene chiusa al avvio del applicazione poco dopo aver caricato la connessione 

Si consiglia di provare correzioni minori come elevare il cliente, reinstallarlo, controllando firewall / antivirus e assicurando che non è in esecuzione in modalità di compatibilità. Se il problema persiste, si può provare a fare un biglietto con i registri.

Per inviare i log è sufficiente fare clic destro sulla barra delle applicazioni Plays.tv, selezionare Guida> Feedback, compilare il informazioni e assicurarsi che sia selezionata la casella di controllo. Tornare qui per farmi sapere che hai inviato.

-------------------------

You may want to try smaller fixes like elevating the client, reinstalling it, checking firewall/antivirus and ensuring it's not running in Compatibility Mode. If that does not help, you can try making a ticket with logs.

To send logs you just right-click on the Plays.tv taskbar icon, select Help > Feedback, fill out the info and make sure the checkbox is selected. Post back here to let me know you have sent it. 

ciao verun grazie della risposta ho inviato su plays.tv il problema che sto avendo anche li ho provato ha disinstallare gaming evolved e installarlo di nuovo il problema non lo risolto ho notato che l' applicazione si chiude di nuovo ho controllato il firewall ma non ho eliminato nulla e ne modificato ho lasciato tutto come stava ed infine ho controllato la modalita compatibilita non è in esecuzione come antivirus ho soltanto windows defender   

ciao verun ho risolto cosi facendo il problema della chiusura inaspettata di amd gaming evolved era dovuta a vlc media player a 32 bit che io ho installato sul sistema 

Avete bisogno di altre forme di assistenza per il problema riscontrato?

Felice di sentirlo. Fatemi sapere se avete bisogno di altre forme di assistenza.