Start a new topic
Solved

My USB R7 does not work on Raptr

alguns dias atrás, eu usava um p2 microfone, mas ele tinha quebrado, então eu comprei outro microfone, mas um USB, mas agora eu tento gravar mas não o Raptr não reconhece o som que é registrado no microfone, por que isso acontece? Não Raptr não reconhecer os microfones USB?

Comments to this discussion are now closed!

Normalmente, você vai querer verificar e certificar-se de que o novo microfone está corretamente instalada e configurada como o dispositivo de gravação padrão no Windows. Se você acredita que já está definido como o dispositivo de gravação padrão, deixe-nos saber.

-----

Typically, you will want to check and make sure that the new microphone is properly installed and set as the default recording device in Windows. If you believe it is already set as the default recording device, let us know. 

I've done it, but even with the standard microphone, Raptr still does not recognize my microphone

I went ahead and created a ticket for your issue. Ticket #11483 for your reference. I'll also lock this topic so that answers can be funneled into the ticket and not fragmented. Thanks for letting us know about the issue!